BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, May 25, 2009

Wat2 Melata Laa Konon..

Assalamualaikum..Hi EveryOne! How R You..huhu..

fs31happynyerr saya tau..tadi masa kat sekolah,da abang2 bagi pengumuman
bagi ting 1..karnival dibatalkan!!huhu..tapi tak bebas da!

blogger-emoticon.blogspot.comsok kami mula nak belajar cam biasanyerr..nak wat camana?! da kawan saya tadi
tak puas ati! da yang sampai gaduh2 lagi..

blogger-emoticon.blogspot.comsaya yang bagi diorang sabar,ngekk! saya pulak yang kena..Apa Laa!!
orang da bantu..

fs05tadi pulak masa saya kat pusat sumber,cikgu saja nak kenakan kami..
kawan saya nie melata tak tentu pasal! da yang wat2 melata,da yang suka minta puji konon!!


fs13tak baek tau wat2 melata nie..huhu..cikgu tadi gelitik kawan saya,jadi terlepas kata2 yang
tak baek..huhu..len macam laa..


fs27best sangat kaa melata tuu?! tak best laa kawan! nakjadi cam "Mak Jah" di filem "Sembilu
Kasih"??! huhu..tuu laa..jan jadi melata kalo tak datangbdari diri sendiri tau..


fs28hah???

blogger-emoticon.blogspot.comHello..razzbanyak kaa yang tengok blog saya yang tak cantik nie?? biasa laa..
tak pandai nak hias lagi..huhu! gelak laa tuu? malu i tau..

blogger-emoticon.blogspot.comsaya da ngantok da..saya nak kuar laa yaa?


fs04Wassalam..

0 Comments:

Post a Comment