BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, May 16, 2009

Nak Bersajak.....

Assalamualaikum...hai sumaa....

What's up?! huhu..

blogger-emoticon.blogspot.comnak cakap sal pa yaa?! ahaa!!!
nak cakap sal ''Selamat Hari Guru''!!!!


blogger-emoticon.blogspot.comsaya tau saya selalu wat salah ngan cigu2..saya xpenah lari dari kesilapan..
saya nak pilih sajak yang bertajuk ''Seorang Guru Tua'' dari novel

sehijau warna daun..


blogger-emoticon.blogspot.comhai?! saya xnak menang dalam pertandingan tersebut tau..

saya nak hilangkan jak rasa malu saya nie tau..xda niat nak minta puji ngan orang len!!

huhu..
blogger-emoticon.blogspot.commaafkan saya..huhu..klaa..habis udah nieeeee..dadaaa..



blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comwassalam..

0 Comments:

Post a Comment