BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, May 15, 2009

Kucing Q......

Assalamualaikum..

blogger-emoticon.blogspot.commalu laa nak cita..ceh! over plak!!
sya da kucing,da lma da nak cita nie..tapi lum pandai kn

wat blog dulu..huhu! nak tau namanya?! Aaa..namannya Adam Yusop..eh!

slh!,xda Yusop nya laa..huhu..saja...huhu..warna bulu dia kuning,tapi....

sya da xrajin mandikn dia lg..
blogger-emoticon.blogspot.commybe dia da rasa tersingkir kot..kn?! bab sya da xrapat ngan kucing

saya 2,lgpon..dia mana laa pandai mau melekat kat umah nie..paling2

malam baru dia datang ke umah..
blogger-emoticon.blogspot.comsaya da xpandai nak handle dia..saya xpandai da nak bahagikn masa wat manjakndia lg..

hrrmmm..
blogger-emoticon.blogspot.comsedih tau..saya sayangkn dia..dari kecil sya pelihara dia tau..susah laa..

klaa..Take Care..
blogger-emoticon.blogspot.comWassalam....................

2 Comments:

  1. Suhana Amiril said...
    ahahah..

    owh.. Adam Yusop yer??
    bukan Adam Muhammad Yusop ka?? heee~

    abih laa ko oleh bapak, ada ke patut letak nama bapa?? ekekeke

    nway.. rajin2kan laa luangkan masa dengan si Adam tu, kesia si adam..

    selalu makan hati sendiri2.. tu yang rasa tersingkir tu.. kalau adam dah datang rumah, bukannya orang tu mau pedulikan si adam,

    so kata si adam "lebih baik aku merayau.. sebab aku nda dipedulikan lagi.."

    hee~ andaian jer... =P
    Faridah @ Bongsu96 said...
    betul tu..saya nie pon jahat sangat kan..hrmm..thanks...saya tul2 ego,saya wat kucing sayakat umah nie cam xwujud jak..papa pon,thanks bab da sudi tegur saya ok?..Wassalam..

Post a Comment