BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, May 3, 2009

Daun ada Kalimah Allah

Assalamualaikum..wat suma....

saya nk cita nie..hrmm,saya da jumpa satu daun tuu..
memang cntk,di daun tuu da nama Allah..xpenah saya jumpa
da nama Allah di daun,terkejut saya tdi..saya jumpa di dapur tadi,
saya da gtau makcik saya tadi,tapi dia kata saya buat2..da kaa patut saya di ckp cmtue??
camana laa saya nk tulis namaNya di daun tuu..ishh..ishh

blogger-emoticon.blogspot.comfirst time tau saya nmpk tuu..saya happy tul tau dpt jmpa daun da
namaNya..
blogger-emoticon.blogspot.com kalo laa saya jmpa benda lain lgi..daun tuu sayada simpan kat dompet saya
nk uji kengkawan kalo dorang nmpk percaya kerr,x...!hehe..maybe dorang kata
saya buat2 gak..
blogger-emoticon.blogspot.com
eh!!! pening laa saya! Mustahil saya dpt tulis kat daun tuu..nmpk laa cam tulisan dari
pen kan??kan..kan..kan??ikannnnnn.....hehe,saya harap saya dpt jmpa benda lain lagi
yg da nama Allah..
blogger-emoticon.blogspot.comkalo dorang xpercaya gak,saya paksa dorang tuk percaya!!hehe..klaa,t lain kli saya jmpa
benda yg da nama Allah lgi,t saya gtau ya..??smpai sni saje cita saya niee,menarik kerr..
bagi sya menarik..WhatEver laa,Up TO You If You Can't Believe It..Wassalam..

2 Comments:

  1. Suhana Amiril said...
    salam wahai adikku tinggi aka panjang bak galah.. ehehe..

    kan.. kan.. ikan?!! adoyai.. pandai gak eh... huhu~~

    yep aku uda tengok.. ada kalimah Allah..
    Faridah @ Bongsu96 said...
    percaya kaa?! huhu..

Post a Comment