BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 1, 2009

Pendahuluan..

assalamualaikum..wat suma,hehe..

saye ada blog dah.. hehe.. terhasilnya blog ini atas bantuan kakak saya..
saya nak juga ada blog,macam kakak saya.. nak cerita pasal saya..hehe

Nama saya Faridah binti Muhammad Yusop,
masih belajar di Tingkatan Satu (masih kecil kan)
sekolah kat Sekolah Menengah Kebangsan Dato' Pengiran Galpam
merupakan anak bongsu daripada 6 adik beradik

cita-cita atau ambition saya ialah ingin menjadi doktor,
korang (abang2 dan kakak2) doakan untuk saya ya..

kalau ada salah dan silap,tolonglah tegur k..
diterima dengan hati terbuka, insyaallah..

buah cempedak di luar pagar,
ambil galah tolong jolokkan,
saya budak baru belajar,
kalau salah tolong tunjukkan..

okaylah,assalamualaikum..

0 Comments:

Post a Comment